יום שישי, 23 בנובמבר 2012

קרוסאובר (Walking Dead 3x06)






היה ברור שההפרדה בין הכלא לבין וודבורי לא תימשך לנצח. יש לנו חבורה של דמויות שאמורות היו להיתקל אחת בשנייה במוקדם או במאוחר, ואכן זה מה שקורה בפרק הזה. אך זה לא העיקר. העיקר הוא 2 עלילות משמעותיות, האחת של ריק והשנייה של מישון.

נתחיל בקצת חדשות טובות סוף סוף: דריל מצא את קרול! אמרתי לכם שהיא לא מתה? אחרי שהוא מצא את הסכין שלה נעוץ באחד הזומבים במעבר, נראה היה שמשהו ממש מטריד אותו בעודו יושב במסדרון. הוא חשב, כנראה, שקרול מוטלת מתה באותו חדר, או חס וחלילה מפוזרת. הוא קם, בחוסר סבלנות, פתח את הדלת, ובמקום למצוא זומבי, מצא את קרול! איזה מזל ענקי. עוד לא ראינו כיצד החבורה מקבלת אותה.

ריק.
אז כן, לאורך כל הפרק הוליכו אותנו שולל. גרמו לנו לחשוב שהוא מדבר עם איזו מושבה, בטוחה מפני זומבים, אולי אי בים. הרי ברור, מצד אחד, שלא הגיוני שהטלפון יצלצל, שיש בו קו בכלל. אבל כמו ריק, רצינו להאמין שזה אמיתי. אז הלכנו עיוורים, מאמינים, סומאים בחשיכה של מסדרונות הכלא. בסופו של דבר, אחרי שאותה "מושבה" לא הסכימה לקבל אותו, אבל הטלפון המשיך לצלצל שוב ושוב, הוא הבין שהוא מדבר עם חבריו וקרוביו המנוחים. איימי, ג'קי ואחרים, ובסופו של דבר לורי, היו האנשים שבעצם המשיכו את הטירוף שלו, את אובדן השפיות, אבל אותה לורי, אותו דמיון, גם כנראה הוציא אותו משם בסוף הפרק.
אגב, זה מסביר למה הוא לא היה מוכן שהרשל יישאר איתו..

מישון.
נתנו לה לצאת מוודבורי, רק כדי שיוכלו לרדוף אחריה ולצוד אותה. מרל ושותפיו נתקלים בה ביער, היא הורגת שניים מהם, ומרל נאלץ להרוג את השלישי שרוצה להמשיך לרדוף אחריה ועלול להביא למותם של שניהם. מישון פצועה ברגלה מירי, ממשיכה לברוח ברגל, מגלה שדם הזומבים שעליה מסווה אותה מזומבים אחרים, עד שמגיעה לעיר כלשהי בה יש סופר. במקרה, לשם גם מגיעים גלן ומגי כדי לחפש דברים לתינוקת, ואכן מוצאים. אך גם מרל מצליח להגיע לשם, וחוטף את מגי וגלן לוודבורי. מישון נותרת במחבוא, אך שומעת את מגי וגלן מדברים על המחנה שלהם בכלא. ולשם היא מגיעה בסוף הפרק, כאשר ריק רואה אותה מתקרבת לגדר.
האם הוא זיהה שהיא בנאדם מרחוק כל כך? אולי הוא מכיר אותה מאיפשהו? ייתכן מאוד, לפי התקציר לפרק הבא (**ספוילר**) בו היא מצטרפת מהר מאוד לצוות. במידה ולא, הוא כנראה סומך עליה משום שהיא מלאה בדם זומבים, בעלת חרב, ובטח היא תספר לו על החטיפה של גלן ומגי, ועל כך שמרל חי (או שזו תהיה הפתעה). כך או כך, נראה שעוד כמה מהדמויות שלנו בדרך לוודבורי.

אנריאה והמושל עלו שלב במערכת היחסים שלהם, חלק שהיה מאוד משעמם בפרק, למעט השלב הברור מאליו, והקטע בו מרל מספר למושל על החטופים שהוא הביא שמכירים את אנדריאה.

שאלות להמשך:

  • אז כך נושא הטלפון היה הזיה, נכון? התנהגות של אי שפיות.
  • ריק מכיר את מישון מהעבר? עם הצליעה שלה והמראה שלה, מרחוק קל לחשוב בטעות שהיא זומבית.
  • המושל ואנדריאה יחד? רק רע ייצא מזה, נכון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה