יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

Walking Dead 3x03


כן, היה לנו פרק מצוין גם השבוע.
קודם כל, אהבתי את ההפרדה העלילתית בין הכלא (שבוע שעבר) לבין וודבורי (השבוע), זה מאפשר לדעתי לספר כל סיפור הרבה יותר לעומק. אני בספק שהשיטה תמשיך עוד (ואם כן היא תהפוך למייגעת), כך ששבוע הבא כנראה נחזור לסיפור בדילוגים.

הפרק מתחיל במסוק ובו חיילים. מאיפה הם הגיעו? לאן פניהם מועדות? באמצע הטיסה הטייס מאבד שליטה על המנוע, והמסוק מתרסק באמצע היער. מיקון ואנדריאה מזהות את ההתרסקות, והולכות לבדוק.
מסתבר, שלא רק הן הלכו לבדוק, וחבורה של טיפוסים ברכבים מגיעים רגע לפניהן. המושל (דייויד מוריסי האדיר, הרדיופוני והכריזמתי), מזהה ש-2 חיילים נהרגו והפכו לזומבים, והורג אותם. החייל השלישי מחולץ ע"י אנשיו של המושל. אנדריאה ומיקון מסתתרות בין העצים, אך מתגלות בסופו של דבר ע"י לא אחר מאשר מרל, אחיו האבוד של דריל! ובתור קפטן הוק!
הפגישה ה(לא) מקרית הזו גורמת לאנדריאה, שגם ככה במצב בריאותי רעוע, להתעלף. השתיים נלקחות ע"י המושל ואנשיו לעיירה.

במבט ראשון, לא ברור מה קורה בעיירה הזו. המושל (שלא מוכן לגלות את שמו. לעולם) הצליח לאגד סביבו אנשים נאמנים שמוכנים לשמור על הגדרות, ואסף לעיירה כמה עשרות תושבים עד כה. יש מים זורמים, רחובות נקיים, בתים מסודרים, מרפאה, בתי ספר. אבל תמיד חייו להיות משהו חשוד ונגוע בדברים שנראים כל כך טובים.

בזמן שמרל ואנדריאה מחליפים חוויות (כן, הוא עדיין שומר טינה לריק ולאחיו), המושל מתחקר את החייל הפצוע, ושומע ממנו שהבסיס בו שירת והיה מבודד, הפך נגוע, ומחלקה קטנה של חיילים הצליחה לברוח, ומחכה לו להוראות, אחרי שלקח את המסוק לאוויר בגלל שהכביש המהיר חסום.
המושל לקח את אנשיו "לחלץ" את החיילים, אבל תוך רגע חיסל את כולם ולקח את הרכבים הצבאיים והציוד. לעיירה הוא כמובן משקר, ומספר שהחיילים נאכלו ע"י זומבים. כן, הנה הסירחון שחיפשנו.

אנדריאה מתרשמת לטובה מהעיירה, ומיקון החשדנית (באופן קבוע, יש לציין), לא מעוניינת להישאר. אנדריאה מבקשת כמה ימים. ברור לנו שמיקון תחפש דברים מתחת לפני השטח.

שאלות להמשך:
  • יש חיילים? יש צבא? זה רק בסיס אחד קטן, או שחלקים מהשלטון הישן שרדו? זה המסוק שמשך את הזומבים בסוף העונה הקודמת והביא בסופו של דבר את העדר לחווה (ותודה על כך)?
  • למה המושל חיסל את החיילים? הוא מפחד מסמכות אחרת בעיירה שעשויה לערער עליו?
  • מרל וריק ודריל ייפגשו?
  • למה לעזאזל יש למושל ראשים בתוך אקווריום בחדרו שלו? קריפי. ואחד מהראשים הם של החייל הפצוע. מלחיץ. כמה עוד אנשים הוא הרג במהלך הזמן, ולמה? ואיך זה שיש לו חשמל בחדר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה