יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

Walking Dead 3x05


קשה לדמיין כיצד ניתן להתחיל אפילו ולסגור את הקצוות הפרומים של הפרק הקודם. איך ניתן לטפל בטלטלה כזו משמעותית עבור רוב הקאסט של הסדרה? ובכן, הפרק הזה עושה זאת יפה מאוד.

הפעם, בחלוקה יחסית שווה בין וודבורי לכלא, קיבלנו פרק שהולך ומאבד את השפיות שלו, בדיוק כמו ריק. מצד אחד, עולם מושלם (לכאורה), שמתגלים בו קמטים אט אט. מצד שני, כלא נחרב שיושביו מנסים לאחות את השברים.
מתחילת הפרק ברור שריק איבד את זה. הוא לא שומע את סביבתו יותר, לוקח את הגרזן ונכנס פנימה לכלא. דריל מבין שיש בעיה, מבקש מבת' לדאוג לקארל, ומארגן את האנשים לפעולה (אין כמו דריל). הוא ומגי יוצאים לחפש מזון תינוקות עבור התינוקת החדשה, כדי שתוכל לשרוד בעולם המבעית הזה.
גלן מתחיל לחפור את הקברים, ומשאיר את העבודה לאסירים הידידותיים יחסית, אוסקר ואקסל. והם מקבלים על עצמם את העבודה. נראה שהם יישארו בצוות. הרשל מספר לגלן שריק לא יוצא ממנהרות הכלא, וגלן יוצא בעקבותיו. גל זעם עובר על ריק כשהוא נתקל בגלן, שמחליט לסגת. כשמישהו משתגע, לעתים עדיף להניח לו.
למרבה המזל, דריל ומגי מוצאים חלב בגן ילדים, וחוזרים איתו לכלא. קארל לא החליט עדיין על שם לאחותו, והוא מונה אינסוף שמות של נשים שאבדו בחייו. הוא באמת מסכן, קארל, אילו רק לא היה בורח כל הזמן, יכולתי באמת לרחם עליו.
ריק, במסע הטירוף, מוצא כל מיני רמזים (לקרול? ללורי?) במנהרות הכלא. מה זה הזומבי השמן הזה שהוא נתקל בו? האם זומבים שמנים לא יכולים לזוז? ולמה ריק רצה לפתוח את הבטן שלו ותוך דקה ויתר?

בינתיים, בוודבורי, המושל מטפל בזומבית קטנה שהיא כנראה ביתו. תסביך הרשל #2? אוי ואבוי לנו. זומבים בתוך עיירה של אנשים זה מלכתחילה רעיון גרוע.
מישון פורצת לביתו של המושל, לוקחת את חרבה, מוצאת כל מיני דברים במחברת, וקוטלת כמה זומבים להנאתה. הברק חוזר לעינייה, אך היא נעצרת, "נשפטת" ע"י המושל, ובסופו של דבר בורחת עם חרבה. אנדריאה נשלחת לדבר איתה, אבל מישון בשלה. לטענתה, אף אחד לא עוזב את העיירה מרצון. מאוחר יותר, היא יוצאת מהחומות ללא בעיה, באישור מרל, ואנדריאה בוחרת להישאר.
המושל לוקח את אנדריאה למסיבה המצופה הלילה. זהו קרב היאבקות בין מרל למגודל אחר, כאשר זומבים רעבים מסביב. אנריאה מתחלחלת, אבל המושל מספר לה שזה מבוים וכי לזומבים אין שיניים. לכך המושל מחזיק זומבים?

שאלות להמשך:
  • איפה קרול? הרמזים היו קשורים אליה?
  • למה לעזאזל הטלפון צילצל ליד ריק בכלא? מי היה בצד השני, ולמי בתקציר הפרק הבא (**ספוילר**) ריק אומר "אנחנו מתים כאן" בטלפון?
  • מהי "קבוצת המחקר" של המושל? והאם הדבר קשור לבתו הזומבית? ולמילטון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה