יום שבת, 3 בנובמבר 2012

Revolution 1x06


טוב.. הפרק הזה לא קידם אותנו מבחינת עלילה בכלל.
אולם, זו היתה הזדמנות מצוינת להכיר את ארון קצת יותר לעומק. נאמר רבות עד כה אודות חוסר ההתאמה של דמות כזו לסדרת אפוקליפסה. בסדרת זומבים הוא היה נאכל ראשון, בסדרת חייזרים הוא היה הופך לעבד של הפולשים, וכן הלאה. ובסדרת "אין יותר חשמל וכולם רוצחים או בורחים"- העובדה שארון שרד עד כה מדהימה.
ארון היה עובד של גוגל, כזכור, והיה מנהל עשיר ביותר. 3 בתים, אשה יפה, מאות עובדים תחתיו- מה צריך יותר? וסוף העולם הרס לו הכל. הוא הפך מכזה שדואג להפוך את אשתו למאושרת ביותר, לאחד שלא מצליח להגן עליה מ-2 שודדים מעאפנים.
אמנם הם חיו עם קבוצה, ובמיוחד עם שון, שדאג להם מספר פעמים, אבל חוסר השליטה הטריף את ארון, עד שבסוף הפרק אנחנו מגלים שהוא עזב את אשתו יום אחד והלך לדרכו. מלבד העובדה (הצפויה) שזהו פוטנציאל לכך שנראה אותה בהמשך הסדרה, הדבר מחזק את האופי החלוש של ארון. האמנם? לא לפי מאורעות הפרק.

בעלילת הפרק עצמו, מצבה הבריאותי של נורה מתדרדר ומיילס מחליט לקחת אותם לאחוזה של "מכר" שיסייע לה. ההחלטה הסתברה כשגויה, לאחר שבעל הבית מסתבר כטיפוס לא שפוי במיוחד, בעל נטיות רשע ורצחנות בחלק מהזמן. הוא איים על מיילס (בצחוק) מתחילת הפרק, ושלח את צ'רלי לאחוזה השכנה בתור המחיר שהוא גובה ממיילס על כל מה שהוא חייב לו לכאורה. צ'רלי הסכימה. אבל ברור שהיה לה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להרוג זר, אפילו שמחיר חבריה תלוי בכך.
מיילס בורח לעזור לה, אחרי שארון מפציר בו. כעונש, דרקסל נותן לנורה ולארון נשקים, ומבקש מהם לירות אחד בשני. הראשון מנצח. ארון מבקש מנורה להרוג אותו, אבל אז, בצעד גבורה יוצא דופן, יורה בבקבוק השיכר שבחזהו, ולאחר מכן מחסל את דרקסל. אנשיו של דרקסל מאפשרים להם ללכת.

אז מה למדנו? ארון, למרות כל הקשיים, מצליח להגן על עצמו ועל היקרים לו. גם צ'רלי מוכנה להרוג למען המטרה הזו. ומיילס ממשיך להסתבך בצרות בתור מקצוע.
במקביל, ראינו את דני פוגש את אמא שלו אצל מונרו. ומונרו יודע על התליון שאצל ארון.

שאלות להמשך:
  • מה עוד מונרו שואף להשיג מרייצ'ל?
  • מה יהיה הצעד הבא של מיילס והחבורה?
  • מתי נפגוש (במקרה לגמרי) את אשתו של ארון?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה