יום שלישי, 30 באפריל 2013

2 קמפיינים, פעמיים כי טוב

יום שלישי ידוע כ-פעמיים כי טוב, והייתי רוצה למשוך את תשומת לבכם ל-2 קמפיינים מקוריים שנתקלתי בהם היום.

שניהם אמנם לא מקומיים, אך לא קשה ליישם אותם בארץ. הקמפיין הראשון הוא פרסומת שנוצרה בחו"ל (עמותת Anar מספרד) ונועדה לילדים שסובלים מהתעללות בבית. כדי להסתיר את המסר המתריס מההורים, נוצרה הפרסומת בזווית כזו כך שילד עד גובה מסוים, לרוב עד גיל 10, יוכל לראות מהזווית שלו תמונה אחת, וההורה יראה משהו אחר. הילד, מלמטה, רואה פנים של ילד "מוכה" (המילה טעונה אבל לא מצאתי אחת יותר מתאימה), ומסר הקורא לו להתקשר אם הוא סובל גם כן מהתעללות. ההורה, מלמעלה, רואה ילד רגיל למראה, ומסר לפיו ההתעללות נראית רק לילד הסובל ממנה. אפקטיבי, יעיל, תופס.

ככה זה נראה: (קרדיט: Mizbala)


  
הקמפיין השני הוא פרסומת שנולדה כתוצאה משיתוף הפעולה המתמשך בין מיקרוסופט לנוקיה. בפרסומת המבדרת הזו, זוג מתחתן, וכאשר אחד האורחים מצלם את האירוע ב"Enormous Phone" שלו, הוא מתבקש לזוז מעט, ומכאן מתפתחת תגרה אדירה. נעשה פה שימוש גאוני בערך בכל מילון הסלנג של הסמארטפונים שאנו חווים מדי יום ביומו: אפליקציות, חיפוש קולי, תיקון שגיאות, ועוד. וכך, 2 החברות הענקיות מצליחות לגמד את מעריצי אפל / סמסונג לכדי ילדי טכנולוגיה. אני לא יודע אם זה יגרום לי לרוץ לקנות טלפון צהוב או כחול שמריץ Windows Phone 8, אבל זה בהחלט משך את תשומת לבי.

להנאתכם: (קרדיט: Feeder)


 עד הפעם הבאה,
ליאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה