יום שלישי, 5 במרץ 2013

קמפיין? בקיצור, הברקה

בטח ראיתם בסביבות תל אביב את הקמפיין החדש של רשת AM:PM בשבוע ומשהו האחרונים.
אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את הקונספט הנקי והיפה שהם אימצו. הלוגו מודרני, גדול יחסית (מזכיר מאוד עיצוב של Touch בסמארטפונים), הגופן מעוגל ועתידני, והפאנצ'ים מקוריים. אהבתי את הפאנצ' משמאל עם האבוקדו, וגם את "ניתקו לך את המים? בקיצור, תקנה בירה". לגמרי מדבר ללב התל אביבי פוסט המחאה החברתית.

בכלל, הקמפיין הזה מרשים אותי ברמה הנקייה הנקייה והיפה שהרשת הצליחה לאמץ לעצמה. לא ראיתי את החנויות עצמן לאחרונה, והלוגו של דף הפייסבוק שלהם השתנה כבר מספטמבר, אבל הפרסומות משלימות יפה את התדמית הזו. ממש בא לי ללחוץ על הלוגו בפרסומת כדי לעבור לאפליקציה של AM:PM :))

* למי שתוהה, הבלוג הרי הפך ל"מחשבות על מדיה", ובמסגרת הזו אנסה לסקר כל מיני דברים במדיה ובתקשורת. בכל זאת, אני לא סתם לומד לתואר ראשון בתקשורת..






[קרדיט: תמונות הפרסומת מתוך דף הפייסבוק של AM:PM]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה