יום שלישי, 19 במרץ 2013

הזמרת שאתם חייבים להכיר - ZZ Ward

נעים להכיר: קוראי הבלוג, ZZ Ward. הזמרת שתתבאסו שלא הכרתם עד היום.

הסגנון של זיזי וורד הוא ממש לא פופ יומיומי בסגנון טיילור סוויפט או פינק. מדובר כאן בסגנון אחר, שונה, ג'אז - בלוז, שמשחק עם ההיפ-הופ ומפלרטט עם הרוק בסגנון אלביס. לא בכל יום תמצאו זמרת כל כך מגוונת, ועם זאת, כל כך מקורית וייחודית.

אני אוהב את וורד מכמה סיבות. ראשית, המגמה של השנים האחרונות לחזור קצת לתחילת המאה הקודמת, לשירים שממש נשמעים כמו נלקחו ממועדון מלא עשן בארה"ב של שנות ה-20, ממש עושה לי את זה. השיר Lil Darlin' של וורד נשמע ממש כמו השירים הללו. השילוב של O-My לחלק ההיפ-הופ של השיר מעניק לו לחלוטין גוון מעושן, מהמם ביופיו.

דבר שני, הקלילות. השיר הכי אהוב עלי בדיסק הוא Save My Life. מדובר בשיר מקפיץ, בעל מסר מעניין, ובמיוחד כזה שלא נמאס אף פעם. אני מסוגל להקשיב לו בלופ שוב אחרי שוב, לשיר יחד איתו, ואפילו לזמזם אותו אחר כך במשך שעות. שיר שמסוגל להישאר אצל בנאדם במצב כזה במשך חודשים הוא שיר מעולה. גרסת האלבום של השיר זמינה באתר של הרולינג סטון מאז השמעת הבכורה, ממליץ להשקיע ולהיכנס ללינק: http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/zzward.html (ביוטיוב יש גרסאות אחרות, בעיקר Live, כמו זו, שמדהימה לא פחות).



דבר אחרון, אם לחצתם Play כלשהו עד עכשיו.. שמעתם את הקול שלה?? איזה קול צרוד ומדהים. איזה כיף לשמוע כזה קול בין כל הזמרות והזמרים המשוכפלים עד לעייפה בימינו.

אני עוקב אחרי וורד כבר שנה בערך, מאז שיצא הקליפ ל-Put The Gun Down. מההתחלה הסגנון שלה לכד את עיני, ועם הזמן התמכרתי יותר ויותר. שיר הנושא של שקרניות קטנות מבוצע גם ע"י וורד, בקליפ המחווה Til the Casket Drops.



המיקסטייפ הראשון של וורד יצא בפברואר 2012, תחת השם Eleven Roses. ואפילו ניתן להורדה בחינם מאתר ה-SoundCould שלה. במהלך 2012 וורד תפסה תאוצה, בין היתר בזכות שיווק מסיבי ביוטיוב, ב-Vevo, בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות, כאשר תוך כדי יצא ה-EP בשם Criminal, המכיל את 4 השירים החזקים ביותר שלה עד לאותה תקופה. במהלך סיבוב ההופעות שלה בארה"ב בקיץ-סתיו, יצא באוקטובר האחרון הדיסק המלא, תחת השם Til the Casket Drops (על בסיס שיר הנושא).
כעת מופיעה וורד בסיבוב הופעות משותף עם להקת הפולק-רוק המקורית Delta-Rae. השילוב שלהם אמור להיות פצצתי, ואני מאוד אשמח להיות בהופעה שלהם בהזדמנות הקרובה שתהיה לי.
בגיל 24, עם עתיד מזהיר לפניה, וורד צריכה להפוך להיות זמרת משמעותית ומשפיעה בעתיד הקרוב והרחוק. כמובן שזה לא תלוי רק בה, אלא גם בנו, המעריצים, ובכמה שנדחוף ונשתף את המוזיקה שלה.

עוד שירים מומלצים על-ידי מהדיסק: Move Like You Stole It, Home, ו-Last Love Song. כמובן, אבל, שכל הדיסק שלה מעולה ושווה האזנה.


פייסבוק: https://www.facebook.com/ZZWard
סאונד-קלאוד: https://soundcloud.com/zzward
האתר הרשמי: http://zzward.com/

תהנו,
ליאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה